Σάββατο 15 Ιανουαρίου 2011

Πόδια ερμητικά ανοιχτά!

Αχ..... επέρασεν ένας χρόνος και κάτι μήνες από την αποφράδα μέρα που έκαμα το τεστ Παπανικολάου....και δυστυχώς έπρεπε να ΄πάρω την μεγάλη απόφαση να κλείσω ραντεβού.....εμ..μα τωρα είμαι αδιάθετη..εν μπορώ, τωρα εν κριάδα εν μπορώ, τωρά έχω ραντεβού για νύχια εν μπορώ...ανάβαλλα το ανάβαλλα το αλλά ήρτεν η ώρα...
Αχ....συνεχίζω......κλείνω το μεγάλο ραντεβού για εχτές.....προηγήθηκε φυσικά μια βδομάδα ψυχικής και σωματικής προετοιμασίας....σκέψου θετικά αετομάτα ελάλουν του εαυτού μου...εν σαν να και πάεις να δουν το χέρι σου...... κάτι που το βλέπει κάθε μέρα ο γιατρός και εν θα του κάμει αίσθηση.....
αχ.........πάω εχτές..... το ραντεβού μου 5 επήα πιο νωρίς ...καρτέρα καρτέρα άγχος να σπάσει η καρδιά μου αλλά και η κύστη μου...εκατουρήθηκα τι να κάμω?? οι οι επρεπε να περιμενω να με δει και υστερα να παω τουαλετα.....ευτυχως ειχε καθυστερηση ο γιατρος ...η προηγουμενη μου οντας εγκυμονουσα εδιαμαρτυρετουν διοτι αργησε.....εγω επαρακαλουν να αργησει κι αλλο....
αχ.... αφου τα περιοδικα εκει μου ηταν παντελως αδιαφορα.....ακομα εν εχω σκοπο να γινω μαμα...εκαμνα τις εξης σκέψεις..... ευτυχώς που επρόλαβα και αποτριχώθηκα......τα καλτσάκια να τα βγάλω οξά εν χωρκάτικο? με το που λέω για καλτσάκια θυμήθηκα πως εν έκαμα γαμώτο κανενα πεντικιούρ πουά να του αποσπάσω την προσοχή...φτουυυυυ...του χρονου....κίτρινο με βούλες φούξια αταίριαστο εκκεντρικο που δεν θα άφηνε ούτε και τον πιο σχολαστικό γυναικολόγο αδιάφορο.........
αχ...ντρέπουμαι...ουφφουυυυυ εν να με δει γυμνή..... μακάρι να μουν η ελένη η πόρνη....εν θα με ενοιαζε τίποτε........ ναι αλλα αν ήμουν η ελένη η πόρνη μπορει τα αποτελέσματα να εδείχναν οτι έχω και κανενα έιτς, καμια σύφιλη και ξέρω γω τι άλλες αρρώστιες έχει....εφησυχάστηκα λοιπόν που λέτε...και έρχεται η μεγάλη στιγμή....
αχ....μπαίνουμε μέσα...... αααααααααααααααααααααααααααααααχχχχχ κι ενώ αλλες φορές μ αφήνει μόνη στο μικρό δωματιάκι να βγάλω τα ρούχα μου.....αχ..... μένει κι εκείνος.....εν θέλω κύριε να δεις τι χρώμα βρακί φορώ....να πάεις γλήορα έξω.....έθελα να πω αλλά η ποινή μου μια ήταν.....αχ......και κάθομαι στην υπερ-βολική καρέκλα με τα πόδια ερμητικά ανοιχτά και να παριστάνω την κκούλ και άνετη ότι τάχα μου εν κομπλάρω.......σβήστο φως κύριεε..... εν αναγκη να τα δεις ούλλα??? μεν μου πιάνεις το βυζί κύριε και να το πασπατεύκεις...πιάνω το και μόνη μου...αχ.... ατε 5-10 λεπτά το κακόν εγίνηκε...αφού αναλύσαμεν τα πάντα για τα ποτά, που εγώ έδειχνα τρομερό ενδιαφέρον....ενώ εν πίνω ούτε αναψυχτικό να φανταστείτε......τούτον ήταν ετελειώσαμε......τόσον άγχος για 10 λεπτά κουβέντα.....
του χρόνου πάλε.....ναι..του χρόνου θα του μιλήσω για τα οικόπεδα στο διάστημα ...αν αξίζει να πιάσουμεν κανένα..γιατί δάκάτω στην Κύπρο εν γοράζουνται....ναι..αυτό είναι κάτι ενδιαφέρον και ανήκει στην λίστα προτεραιοτήτων μου...
αχ.....εμείναν 365 μέρες....ευχαριστώ Θεέ μου που του χρόνου εν δίσεκτος!!!!Τα πάντα εν σοφία εποίησες!!!!

2 σχόλια: