Παρασκευή 19 Νοεμβρίου 2010

26

Αύριο θα γίνω 26...σε 4 χρόνια δηλαδή 30 και σε 14 σαραντα.....οοοοοοοh Gooood!εν μπορω εν να πελλανωω!!!
δηλαδή από δω και πέρα πρέπει να σοβαρευτώ!να βάλλω την κρεμούδαν μου την αντιηλιακή που εν να έχει εξτρα προστασία κατά των ρυτίδων...
εν θα πρέπει να βάφω τα μαλλιά μου γιατί μου ανάδοξε κι εν μ αρέσκει άλλο το χρώμα αλλά γιατί σιγά σιγά εν ν΄ ασπρίζουν τζ εν θα έχω άλλη επιλογή.
εν να πρεπει να καμω τζιαι κανενα κοπελλούι διότι εν θα έχω άλλη δικαιολογία ότι είμαι μιτσιά....αν τζαι τωρα που το σκεφτουμαι αμα θωρώ αλλα μωρα θέλω τζ εγώ ενα μα εν το παιρνω αποφαση...
εν πολλα ανησυχητικό επισης ότι σε καμια βδομαδα εν να μπω στο καινουριο μου σπιτι που εν θα ναι η μαμα μου να πλυνισκει τα ρουχα μου...που σημειωτεον εν εβαλα ποττε μου πλυντηριον....νομίζω εν να καμω επανεκτελεση το ''ρουχα μαζι που πλυθηκαν και εχουνε γινει ροζ'' διοτι εν να χω γιορκιν το βιντεοκλιπ, να μεν το εκμεταλλευτώ?
επισης εν καιρος που εν να καμνω συζητησεις με τες φιλες μου αμα βρεθουμε για καφε , τύπου, Κόρηη ποιον απορρυπαντικο εν καλλυττερον το αριελ η το ντιξαν?!!! το χειρότερο εν οτι εν να εχω αποψη ποιο ηβρα καλλύττερο και θα εχω επιχειρηματα...στη χειριστη περιπτωση θα συζητήσουμε και πως γινουνται τα μακαρονια του φουρνου...
εν θελω να γεράσω...καθε χρονο ετσι μερες πιανει με το μαραζι....τον υπολοιπον χρονο ειμαι οπως το αππαριν!!!η πελλαρα μου εν πολλη η αληθκεια τζ εν μου φαινεται η ηλικια ..λαλουν μερικοι! το θετικον φυσικα εν οτι πιστευκω οτι ειμαι καλλυττερη εμφανισιακα παρα που ημουν στα 16-17 αρα τζιαι που εν να μαι 40 εν να λαλω το ιδιο παλε...
ο χρονος εν κατι που εν μπορουμε να σταματησουμε δυστυχως οποταν πρεπει να ζουμε το σημερα και να μεν μας νοιαζει το αυριο....αν τζιαι ηρτε μου στο νου μια κουβεντα που μας ελαλεν ο δασκαλος στο δημοτικο....time is money..ποττε μου εν το ειδα ετσι φυσικα...διοτι για μενα ταιμ ειναι χρονος να ξεκουραστεις και να περασεις καλα...ταιμ εν ενα διαλειμμα που τεσ δουλειες της καθημερινοτητας....
γι αυτο κι εγω θα εχω καθε μερα πράιμ τάιμ στη ζωη΄μου να μου φύουν τα ψυχολογικά!!!

5 σχόλια:

  1. Επειδή σε ξέρω, θα σου πώ ότι άτομα σαν εσένα εν γερνόυν ποττττέ!! Και κόρη άτε σοβαρεύτου, είσαι μιτσά.... η κάθε ηλικία εχει τες χαρές της!Ατε με το καλό στο σπίτι και Χρόνια σου Πολλά!!! Σου εύχομαι να μείνεις πάντα όπώς είσαι! :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. na sai kala Prasinaditsa(pou leei ki o pappous)!!!alla na ksereis..an ragisei kanena gyali sto diamerisma sou potziei stes amerikes...en na nai pou ti fwni mou otan tha exw anakalipsei tin prwti aspri trixa:PPPP

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ...geia sas! eimai to pnevma tis antilogias! fisika 3erete me! :) kori! exeis idi aspres trixes...apla me to xrwma kai tin eidiki extra aporofitiki xristalla power den tis eides akoma.
    EISAI NINI AKOMA EISAI NINI AKOMAAAA alla an mas kameis kai kanena nini 8a itan telia! :) Na ziseis na se xairomaste k always think positive..eimaste opws ta krasia (pou en pineis) me ta xronia ginomaste kaliteres kai wrimoteres...merikes apo emas toulaxiston ! mouxaxaxa

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Κάτι τέτοια σκεφτόμουν στα 26 κι εγώ.... τώρα στα 35, γέρασα και νου δεν έβαλα, πάλι τα ίδια σκέφτομαι αν και έκανα πολλά από όλα αυτά που κοροϊδεύεις και τα κοροϊδευα κι εγώ... χρόνια πολλά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ax re Skouloukoui...efxaristw poli! epiamen tin anifora sta xronia kai gyrismo den exei!!!en mporoume na kamoume tipote opotan toulaxiston na to apolamvanoumen!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή