Τρίτη 29 Νοεμβρίου 2011

Grey's Anatomy VS Nicosia General Hospital

Χτες ήμουν στο Γενικό νοσοκομείο Λευκωσίας, για καλό δεν πήγα, για εμένα δεν πήγα αλλά όλα καλά!!
Πριν πάω έβλεπα μια από τις αγαπημένες μου σειρές ΕΒΕΡ! Grey's Anatomy. Από την Season 1 μέχρι και την 8 που δείχνει τώρα το Foxlife, για όσους παρανομείτε μαζί μου και έχετε dream box, έχω δει όλα τα επεισόδια ΚΑΙ σε επανάληψη για εμπέδωση.
Μπορώ να δω ασθενή, να εξετάσω, να μαζέψω signs and symptoms, να παραπέμψω σε εξετάσεις, να κάνω εγχείρηση νευρολογική, πλαστική, στο θώρακα...παντού! Μόνο το Dr. μου λείπει!
Εντάξει...η Λευκωσία δεν είναι το Σιάτλ, συμβιβάστικα!
Μπήκα στο νοσοκομείο χτες...
Mc Dreamy εν είδα, Mc Steamy εν είδα, σέξι γιατρούς να βουρούν με τις μπλε τους τις φορμούδες εν είδα, λεσβίες γιατρούς εν εσύγκοψα,και άνοιξα μια ντουλάπα στον 3 όροφο, κανένας εν έκαμνε σεξ μέσα...μόνο εβλέπαν με σταβά κάτι γριούλες,
Μα δεν έχει action το νοσοκομείο σαν τοπίο....
Θα ήθελα να προτείνω κάτι στους ιθύνοντες. Αφού ούτως ή άλλως κόσμος έρχεται και δεν είναι καλά ψυχολογικά, κάντε κάτι να κερδίσετε το ενδιαφέρον, να γεμίσει και η καφετέρια σας (που χρεώνει το νερό νέκταρ των θεών).
Μπορείτε να βάλετε στις τηλεοράσεις σας εκτός απο τις ειδήσεις του Ρικ και κανένα επεισόδιο του Grey's Anatomy ή μια φορά την βδομάδα καθιερώστε απο το πουθενά να πετάσσεται στο λόμπυ του νοσοκομείου ένα φορείο με ένα quest star (νοσοκόμο, ηθοποιό, κοινό θνητό) με κούκλους και κούκλες γυρώ του ντυμένους με την μπλέ στολή, τα μαλλιά να ανεμίζουν λες και πριν την βάρδια έπρεπε να πάνε κομμωτήριο και να προσπαθούν να σώσουν τον "ασθενή".

Βιβλιογραφία:
Grey's Anatomy
ER ( παλιό αλλά διαχρονικό)
House (i love him)
Private Practice.

και μην ακούσω ότι δεν ανταποκρίνονται αυτές οι σειρες στην πραγματικότητα γιατί εύκολα θα συμπεράνω ψευδαισθήσεις που προέρχονται απο βλάβη στο νευρικό σύστημα του εγκεφάλου!

1 σχόλιο: