Τρίτη 19 Ιουλίου 2011

Down Under...

Φίλες και φίλοι γεια σας!
Χαιρετώ απο ένα χωριό της επαρχίας του Λονδίνου....μεν φανταστείτε χωριό στυλ Βυζακιά...Στροβολοδείχνει παραπάνω!
Η εξωτερική θερμοκρασία είναι 15 βαθμοί και ΣΗΜΕΡΑ ΔΕΝ ΒΡΕΧΕΙ! μεγάλες στιγμές...!
Ήρτα να επισκεφτώ τον φίλο μου (ένα γρήγορο update...δούλευε στη Eurocypria έχασε τη δουλειά του, μετακόμησε στην Αγγλία και απόκτησα σχέση με το skype μου εκεί που ήταν όλα τέλια διότι προφανώς η κυβέρνηση μας τα τελευταία δύο χρόνια έχει grande σουξέ...%*$^*%^*#%%^*#%)
Ήρθα που λέτε προχτές κουρασμένη και ελαφρώς εκνευρισμένη γιατί θα δούλευε την νύχτα και θα έπρεπε να μείνω σπίτι του με τον συγκάτοικο του....Τελικά έκαμε μου σουρπρίζ, ήρθε με έπιασε απο το αεροδρόμιο και πήγαμε στο London την νύχτα, επερηπατήσαμεν στο Soho, φάγαμε τα βρώμικα κινέζικα μας...κοιμηθήκαμε στο ξενοδοχείο που είχε προνοήσει να κλείσει (!) και την άλλη μέρα ξεποδαριαστήκαμε στο περπάτημα μέχρι να καταλήξουμε σε μια pub να πίνουμε μπύρες! LOVELY! όλα τέλια!!!
Ύποπτο?! YES! Μου ανακοίνωσε ότι Σεπτέμβρη η εταιρία του τον στέλνει 4 μήνες με προοπτικές συνέχειας στην Αυστραλία! ΝΑΙ! ΚΑΛΑ ΔΙΑΒΑΣΑΤΕ....Α Υ Σ Τ Ρ Α Λ Ι Α....the Land Down Under που ακούεις....και τους είπε ότι δεν πάει χωρίς εμένα...
και here is the question...παραιτούμαι απο τη δουλειά μου και σι κκκι με!? λέω του μάστρου μου....ξέρεις πρέπει να πεταχτώ στην άλλη πλευρά της γης κανένα - δκυό- άτε τέσσερεις μήνες..... εν να με περιμένεις με τα κόκκινα χαλιά στρωμένα?!
Περιττό να σας πω ότι ενθουσιάστικα με την ιδέα εγω! Η Κύπρος τον τελευταίο καιρό μου φαίνεται να πελαγώνει και να με διώχνει...εκεί που πίστευα ότι η ζωή εκεί ήταν ωραία και ότι έχεις τα πάντα με απογοητεύει...οι άνθρωποι που την (κακο)μεταχειρίζονται με κούρασαν και δεν φαίνεται να ταράσσουν...εφκάλαν ρίζες! και περιπαίζω την Queen ότι έμεινε στο θρόνο...! αν είχαμε βασιλεία ήταν να έχει και έλεος!!! ταράξετε γιε μου φύετε να έρτει νέος κόσμος! που απο την οικολογική συνείδηση κάμνουμε ανακύκλωση και στην πολιτική τα τελευταία χρόνια....

Θα πάω να παίζω με τα Πάντα, τα Καγκουρό και τους Κροκόδειλους! Ακούγεται μου πιο αναίμαχτο...

7 σχόλια:

  1. Στην αρκήν εσκέφτηκα σαρπράιζ γουάο! Μετά εσυρε σου τους 4 μήνες + Αυστραλία τζαι λαλώ, ειδες τωρα εξηγήται το σαρπράιζ...

    Συμφωνω με την Ποστ. Αν δεν τα κάμεις τωρά που είσαι νέα ποτε θα τα κάμεις; Ενιξέρω λεπτομέρεις, είτε εν "ο άντρας της ζωής σου" ή όι, τι έσhεις να χάσεις;

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΘΑ ΠΑΩ!!!
    χάνεται έτσι ευκαιρία?! και στο Κιργιστάν να πήγαινε ευκαιρία να φύγω θέλω!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Να πάεις, να πάεις! Τουλάχιστον ποτζί εν παίζουν jenga με εκρηκτικά κοντέϊνερς...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Na paeis filenada..en na mas leipseis alla 4 mines en na anteksoume dixa sou! na paeis na evreis tziai to patriko tou hugh jackman tziai na peis tis manas tou mpravo gia to gio pu kame!

    ΑπάντησηΔιαγραφή