Κυριακή 26 Ιουνίου 2011

2 se 1

Poliagapimenoi,,
eimai polla girismeni ton telefteo kairo me ton ko Blogger.Den sas eksexasa kai diavazw anellipws kathimerina o,ti grafete..Kamnoun mou omws logokrisia ws tziai damesa...Exw ena terastio provlima ki elpizw na kserete na me voithisete na to lisw..
anartiseis mporw na kamnw...sxolia omws oxi! pouthena..tin wra vasika pou panw na kamw post ena comment mou parapempei me sti selida opou prepei na valw to mail mou gia na mpw sti diadikasia na kamw blog..
ok kserw to grafw polla wraia..alla en thelw kirie Blogger na kamw allo blog..kanei me tz ena...
PETE MOU TI NA KAMW....PNIOUMAIIIII EXW TOSA NA PW...
kata t alla eipa na grapsw kiolas mian anartisi me aformi ti nea anartisi tis postbabylon (dinati!!!)
den einai mono eseis sta ksena pou exasete epafi me tous filous sas logw apostasis...distixws tz emeis pou eparameiname kipro en eimaste tziai sta kallittera mas...
palia elalen mou i mana mou oti distixws oi filies xanountai ama kameis kopellouthkia tz istera....distixws eixe adiko....pou tin apopsin oti kapoioi sxesi na kamoun grafoun se kanonika..skeftou pou en na kamoun kopellouthkia..to pollin polli na se doun sto dromo kai na sou poun ..s exw dei kapou kapou se kserwwwwwww...tragiko? arketa!egw proswpika an kai exw tis 2 -3 kollites files ki exw kapou na pw ton pono mou..kai thanks goodd me filo i xwris potte en egrapsamen i mia tin alli....exw parapono pou pollin kosmo..pou an piaseis ton allo na vgeite erxetai efxaristws alla potte en se pianei tzinos prwtos na sou proteinei... tziai fisika fkainei eksw...en me ekarteran emena....
nevriazw fisika parapanw aman evreis ton allo tixaia kai laleite ta sinithismena
ela re exathikame..
nai re...na kanonisoume oposdipote na vgoume..
sioura dwsmou to tilefwno sou...
ok .......
ate sintoma na kanonisoume a!
oposdipote...byeeee
kai fisika potte den kanonizetai i polipothiti(???)) sinantisi!
anywayyyyySSSSSS...polla ta provlimata....apla mia simvouli pou egw tin akolouthw pantote..einai min meinete se mia sxesi kai na kollisete mono me to atomo sas...kratiste epafi me tous filous dioti ekeinoi tha einai panta konta sas..enw i sxesi sas? you never know.....

2 σχόλια:

  1. Ντηαρ Αετομάτα,
    τζαι εμένα κάποτε κάποτε κάμνει μου νερα ο κατα τα άλλα συμπαθέστατος μπλογκερ. Ας πουμε θκιεβάζεις ποστ που τον παγκοσμιου φημης μπλογκερ Ινβίκτους τζαι εν μπορεις θέλεις να κάμεις κόμμεντ. Πολλές φορες αμα παω να κάμω κόμμεντ φκάλει μου το ίδιο με σενα. Μετα κλίω το τζαι ξανακάμνω το τζαι εν μια χαρα. Ένιξερω τι άλλο να πω να βοηθήσω για να μεν "πνιείς"....

    Τζαι Υ.Γ. Συμφωνω για τα υπόλοιπα.... :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. κόρη μα τωρά είδα την ανάρτησην σου.
    πολλά λυπήρο όντως, αλλά άμμαν ετέλειωσεν ετέλειωσεν...

    ΑπάντησηΔιαγραφή