Κυριακή 19 Σεπτεμβρίου 2010

Λουκουμάδες με μέλι

Καλημέρα σας.....Εσιει που εψές που είδα ένα από τ αυτοκίνητα που πουλούν λουκουμάδες μέσα στους δρομους που εν ησύχασα...
Εν ξερω για σας αλλα για μένα οι λουκουμαδες εχουν συγκεκριμενη θεση στη ζωή μου οπως τζιαι καποια αλλα πραματα που τα εχω συνδυασμενα μες στο νου μου με συγκεκριμενες καταστασεις που τον τζιαιρο που ημουν μιτσια..
Για να επανελθω στο θεμα μου.... για να φαω λουκουμαδες πρεπει ειτε να παω σε παναϋρι είτε να μου φέρει αλλος που παναϋρι ειτε να εν η γιορτη των φώτων..Αλλιως εν σαν να και τρώω μελομακαρονα Κυριακή στην παραλία ή βασιλόπιτα στα γενέθλια μου..Εσιει μιαν ιεροτελεστια η υποθεση..Εξάλλου αμα θέλω γλυκο (που εν συχνο φαινομενο) εσιει χιλια ειδη γλυκων, πρωτο πρωτο το προφιτερολ στη λιστα...εν βια να φαω λουκουμάδες???
Ωραια....είπα τον πόνο μου τζ ησύχασα!!!
όσο για σας.... ΚΑΤΩ ΤΑ ΧΕΡΙΑ ΣΑΣ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΛΟΥΚΟΥΜΑΔΕΣ......να μεν σας δω να τρωτε....

2 σχόλια:

  1. prosopika troo loukoumades oloxrono!! etsi ekamna kai stin ameriki me ta melomakarouna! afou areskoun mou ti na kamo na kartero xristougenna kai panairka na fao?

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. e oi re ksippasmeni.....kapoia pramata en statheres aksies....ftou sou.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή